AutoLeaseCenter
31619055620
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Leaseplan

App | Om het jou als berijder zo makkelijk mogelijk te maken download je de “Leaseplan” app in de App Store (Apple) of Google Play (Android). Je logt in met een Leaseplan account. Nog geen Mijn LeasePlan account? Deze heb je nodig om de app “Leaseplan” te gebruiken. Regel dit in drie stappen, zie hieronder. Andere belangrijke zaken zetten we ook uiteen.

  1. Maak een account aan op “Mijn LeasePlan
  2. Koppel je leaseauto
  3. Download de app in de App Store of in Google Play

Onderhoud en reparatie
Het is per auto verschillend wanneer er onderhoud moet worden uitgevoerd. De meeste moderne auto’s geven een melding als er onderhoud nodig is. In het instructieboekje van de leaseauto vind je ook terug wanneer de auto toe is aan onderhoud. Rijd je veel kilometers met de auto? Dan kan de auto eerder aan onderhoud toe zijn. Brandt er een waarschuwingslampje voor onderhoud? Plan dan direct een onderhoudsafspraak in. Lampje vervangen? Olie of koelvloeistof bijvullen? Ook voor klein onderhoud maak je gewoon online een afspraak maken via “Mijn LeasePlan” of de app.

Leaseplan heeft werkt alleen met geselecteerde, professionele garages, zodat ze de beste service bieden. De garages voeren onderhoud en reparaties uit volgens de fabrieksvoorschriften en onze standaard. Heb je een garage nodig? Dankzij een landelijke dekking is er altijd een garage bij je in de buurt.

En, niet geheel onbelangrijk, Leaseplan biedt een gratis haal- en brengservice aan bij onderhoud via hun servicepartners, in de app kun je aangeven of je daar gebruik van maakt.

Aanvullende vragen? Bel dan met de Berijderservice op telefoonnummer +31 (0)36 527 2727

Bandenwissel of vervanging
Heb je winterbanden in je contract? Dan wissel je de banden twee keer per jaar. LeasePlan informeert je via een e-mail als het weer tijd is voor de bandenwissel. Je hebt gedurende het contract een vaste wissellocatie. Dit is de vestiging waar je de eerste bandenwissel hebt uitgevoerd. Je banden worden hier opgeslagen. Een afspraak voor de bandenwissel maak je in “Mijn LeasePlan” via Banden.

Aanvullende vragen? Bel dan met de Berijderservice op telefoonnummer +31 (0)36 527 2727

Meld schade of diefstal
Schade is vervelend. Is de auto veilig rijdbaar? Meld je schade eenvoudig en snel via “Mijn LeasePlan‘’ bij Schade en diefstal. Dan ontvang je binnen twee werkdagen een e-mail van onze schadeafdeling met informatie over het schadeproces. Bij het melden van de schade geef je aan of je de schade wil laten herstellen. De schadehersteller neemt de volgende werkdag contact met je op voor het maken van een afspraak. Ben je na twee werkdagen niet gebeld? Neem dan zelf contact op met de schadehersteller. De contactgegevens vind je terug in je schademelding.

De voorwaarden m.b.t. eigen risico en vervangend vervoer zijn voor iedereen verschillend. Check je leasecontract of de afspraken met je werkgever. Wil je gebruik maken van een vervangende auto? Neem contact op met de schadehersteller.

Pechhulp
Heb je schade of pech aan de auto en kun je niet meer verder rijden? Bel dan met LeasePlan Hulpverlening. LeasePlan hulpverlening is te bereiken via 036-527 27 27 (keuze 2). Zij staan 24/7 klaar om je zo goed mogelijk te helpen en alle hulp in te schakelen die nodig is om je weer op weg te helpen.

Auto inleveren of overnemen.
Maak in “Mijn LeasePlan” een inleverafspraak voor het ophalen van de leaseauto. De auto wordt dan op de door jou gewenste locatie in Nederland opgehaald. Met uitzondering van de Waddeneilanden.

Tot slot nog een opsomming van wat je verder o.a. nog in de app kunt zien/regelen:

  • Status van je bestelling volgen;
  • Tank-/laadpas aanvragen;
  • Bekeuringen bekijken en betalen;
  • Autodocumenten inzien en downloaden;
  • Snelle toegang tot je leasecontract;

Belangrijk telefoonnummer:

  • +31 (0)36 527 2727 Berijderservice
AutoLeaseCenter

Lease auto's

Overig