AutoLeaseCenter
31619055620
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

ProLease

App | Om het jou als berijder zo makkelijk mogelijk te maken download je de “ProLease Berijder App “ app in de App Store (Apple) of Google Play (Android). Enkele belangrijke zaken zetten we hier onder uiteen:

Pechhulp
Voor pechhulp kun je gebruik maken van de 24-uurs service van de ProLease Alarmdienst op het telefoonnummer: +31 (0)73-7517373

Onderhoud
Voor de volgende services onderhoud/reparatie en APK kun je terecht kun je via deze link een afspraak inplannen. Deze services worden uitgevoerd door een door ProLease geselecteerd bedrijf. Bijkomend voordeel is dat je auto op een locatie naar keuze opgehaald wordt en aan het einde van de dag wordt afgeleverd op dezelfde locatie. Deze service is kosteloos. Via de afspraakplanner kun je ook aangeven of je een vervangende auto wenst. Let op: het is niet vanzelfsprekend dat vervangend vervoer gedekt is binnen uw leasecontract.

Bandenwissel of vervanging
Heb je winterbanden als extra optie opgenomen in het leasecontract, maak dan een afspraak via deze link. Geen winterbanden maar wel bandenwissel, ook dan maak je gebruik

Meld schade
Meldt iedere schade direct of igg binnen 48 uur bij ProLease. Stuur daarnaast een volledig ingevuld (voor- én achterkant) Europees Schadeformulier naar:
schade@prolease.nl
T.a.v. afdeling Schade
Europalaan 30
5232 BC ‘S-HERTOGENBOSCH

Is er een tegenpartij bij de schade betrokken? Vul dan ter plaatse met hem of haar de voorkant van het formulier zorgvuldig en compleet in. De achterkant kunt u op een later moment invullen. Het belangrijkste is dat de handtekening van beide partijen op de voorkant van het formulier gezet wordt.

Advies 1: noteer namen en adressen van zoveel mogelijk getuigen (ook van eventuele familie).
Advies 2: waarschuw de politie als er sprake is van onduidelijkheid over de toedracht van de schade en bij letsel en/of grote materiële schade.
Advies 3: maak, als het mogelijk is, met uw mobiele telefoon een paar foto’s van de schade en mail deze met het schadeformulier naar ons door.

Beschikt u op dit moment niet over een Europees Schadeformulier? Download het Europees Schadeformulier en print het uit.

LET OP
Veroorzaakt u met een gekoppelde aanhanger of caravan schade bij een andere partij, dan is deze schade verzekerd via ProLease (onderdeel van de auto). De schade die veroorzaakt wordt met een aanhanger of caravan die niet gekoppeld is, is niet verzekerd via ProLease (geen onderdeel van de auto). Hiervoor dient u zelf extern een verzekering af te sluiten. Het casco van uw aanhanger of caravan valt namelijk niet onder de verzekering van uw leaseauto. Schade aan derden is via ProLease vanuit het WA deel wel verzekerd.

Diefstal en inbaak

Er zijn verschillende aanleidingen om een proces verbaal te laten opmaken:

  • Bij inbraakschade
  • Bij schade door vandalisme
  • Bij parkeerschade waarbij de tegenpartij niet bekend is
  • Bij (poging tot) diefstal

Neem bij diefstal ook direct contact op met ProLease: +31 (0)73-6487020 of bel buiten kantooruren onze alarmdienst: +31 (0)73-7517373.

Stuur bij inbraak de volgende gegevens naar ProLease:

  • Het volledig ingevulde schadeformulier
  • (indien van toepassing) ‘kennisgeving van aangifte’ (het proces verbaal door de politie

Stuur dit naar:

schade@prolease.nl
T.a.v. afdeling Schade
Europalaan 30
5232 BC ‘S-HERTOGENBOSCH

Ruitschade
Reparatie of vervanging van uw ruit(en) kunt u laten uitvoeren door 123Ruit.nl. 123Ruit.nl is 24 uur per dag bereikbaar via 123Ruit.nl en op telefoonnummer 088-1850500. Als de voorruit hersteld kan worden door een harsinjectie, zal er geen eigen risico in rekening worden gebracht.

Leaseauto afmelden
Aflopend leasecontract of de auto voortijdig inleveren? Meld dit dan per mail of telefonisch en ProLease zal de auto inplannen voor transport. Of je laat de leaseauto achter bij de dealer die de nieuwe ProLease auto gaat leveren. Is er geen nieuwe leaseauto besteld? Dan wordt het inleveradres in overleg met ProLease bepaald. Zorg er dan wel voor dat de auto op het afgesproken tijdstip ook daadwerkelijk beschikbaar is. De richtlijnen voor de inname van je auto kun je vinden via het innameprotocol.

Tot slot nog een opsomming van wat je o.a. nog in de app kunt zien/regelen:

  • onderhoudsafspraak maken via ProLease Onderhoud Service;
  • bandenwissel plannen, via ProLease Banden Service;
  • kilometerstand doorgeven.
  • contractdetails, inclusief de inbegrepen leasecomponenten;
  • autogegevens;
  • schades;
  • bekeuringen;
  • tankingen;
  • onderhoudshistorie;
  • groene kaart (indien verzekerd via ProLease).

Telefoonnummer(s):

  • (0)73-7517373 Pechhulp
AutoLeaseCenter

Lease auto's

Overig