Waar is een groene kaart voor nodig en hoe kom ik eraan? “Een groene kaart heeft u nodig in het buitenland en geldt daar als bewijs dat uw auto verzekerd is. Bij een eventuele schade wisselt u met de groene kaart gegevens uit met de tegenpartij, die u beiden nodig heeft bij het invullen van het schadeformulier. De groene kaart krijgt u automatisch ieder jaar toegestuurd. Heeft u deze onverhoopt niet ontvangen, dan kunt u contact met de leasemaatschappij waar het contract is ondergebracht.”
Mag ik met mijn lease-auto naar het buitenland? “Uiteraard mag u met uw lease-auto naar het buitenland reizen. Raadpleegt u echter vooraf uw groene kaart, omdat daar een aantal landen op vermeld staan waar de verzekeringsmaatschappij geen dekking verleent. Voor sommige landen geldt geen of slechts een beperkte dekking.”
Wie moet ik bellen bij pech of schade in het buitenland? “Bij pech of schade (zowel in binnenland, als buitenland) belt u de berijdersservice/alarmlijn van de leasemaatschappij waar uw contract is ondergebracht. Hier wordt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar door ons verder geholpen zodat u zo snel mogelijk uw reis weer kunt vervolgen. * Bij pech op de snelweg in Frankrijk moet alle hulp verlopen via de praatpaal.”
Ik heb geen schadeformulier, hoe kan ik er één krijgen? “U kunt een schadeformulier hier downloaden en dit schadeformulier vervolgens in uw auto leggen.”
Ik heb schade aan mijn auto, wat moet ik doen? “Bij schade aan de auto, is het noodzakelijk dat u een schadeformulier invult en de schade meldt bij de leasemaatschappij binnen 24 uur (telefonisch of digitaal). U kunt via deze website een schadeformulier aanvragen. Belangrijk is dat zowel u, als de wederpartij, het schadeformulier volledig invullen en ondertekenen. Aan de hand van de uitgebreide toelichting in het schadeformulier, is het invullen een fluitje van een cent. Ook als de schade eenzijdig is, moet u een schadeformulier invullen en ondertekenen. Dit schadeformulier stuurt u vervolgens op naar de leasemaatschappij waar uw contract is ondergebracht. “
Wat moet ik doen bij (voor)ruitschade? “Als u de ruitschade gerepareerd wilt hebben, dan kunt u, nadat u de schade telefonisch of digitaal heeft gemeld bij de leasemaatschappij, een afspraak maken voor herstel van de ruitschade.. “
AutoLeaseCenter is uw persoonlijke leasemakelaar. U bepaalt waar uw lease auto aan moet voldoen. Wij zorgen voor de beste autolease oplossing. Uw vaste aanspreekpunt selecteert de beste leasemaatschappij, voert de onderhandelingen en blijft ook tijdens de looptijd altijd bereikbaar. Dát noemen wij service!
Voordeel door volume
AutoLeaseCenter is dé leasemakelaar voor de zakelijke én particuliere leaserijder. Wij brengen veel leasecontracten onder bij de leasemaatschappijen en dat volume levert voordeel op. Voordeel waar u van profiteert. Zo ervaart u de service van een kleine organisatie, maar de voordelen van een hele grote!
Altijd Maatwerk
Uw autolease wensen staan centraal bij AutoLeaseCenter. Zodra uw wensen duidelijk zijn, gaat uw persoonlijke leasemakelaar voor u aan het werk. Hij of zij kent de markt en vertaalt uw wensen naar de beste oplossing bij één van de aangesloten leasemaatschappijen. Zo bent u altijd verzekerd van de beste maatwerk deal!